Over mij

Hi, ik ben Linda!

Ik help mensen efficiënter en effectiever werken zodat ze meer tijd over houden. 

Ik werk al 22 jaar in de administratieve dienstverlening. Ik heb diverse functies gehad; van kredietacceptant hypotheken, hypotheekfraude, managementondersteuning tot aan de financiële dienstverlening. Hier was ik altijd al enorm geïnteresseerd in het verbeteren van processen.

Wat kan er beter, sneller en slimmer? 

Zelf leer ik dagelijks nog en ik wil deze kennis zó graag delen, ik sta ervan te kijken hoeveel tijd en stress je kan besparen door efficiënt en effectief te werken. Iedereen moet dit gewoon weten!

Tijdwinst is een feit

Ik werk al 22 jaar in de administratieve dienstverlening, maar ook mijn ogen zijn een aantal jaar geleden geopend. Nadat ik een opleiding heb gedaan als zakelijk organizer, waar ik ontzettend veel geleerd heb, ben ik zelf verder gaan leren over timemanagement. Toen pas kwam ik erachter dat je als Microsoft-gebruiker (wat ik dus al ruim 22 jaar ben) gebruik kan maken van ontzettend veel handige tools die je leven en werk makkelijker maken.

De mensen die ik help hebben vaak helemaal geen idee van het bestaan van deze tools. Anderen weten het wel, maar hebben de tijd niet om het uit te zoeken. Voor mij was dit juist een reden om hiermee aan de slag te gaan, mensen moeten dit weten! Combineer dit alles met de methoden en structuren die ik opgezet heb en tijdwinst is een feit!

Leuke weetjes over mij als persoon

© 2023 Gripeffect - Powered by Maatos